2010-09-08 ? 21:02:18

tjena fan..

sitter här och är lite halvsur på syrran för att det första hon gör när hon kommer hem - vilket inte är mer än en gång var tredje månad typ - är att gnälla, stöka till och lägga svidande kommentarer så man blir helt vansinnig.
nu känns det faktiskt lite skönt att hon inte bor hemma för det hade jag inte orkat med om jag ska vara ärlig. sanningen är en pest eller hur? men så är det, punkt.

och idag har jag varit i skolan som vanligt och dagen gick inte speciellt fort men inte för sakta heller. helt okej, sket i idrotten eftersom jag hade glömt kläder och kände att jag inte orkade sitta i ett omklädningsrum i en timma och göra ingenting. och vissa vet att jag inte kan sitta still vissa dagar så jag tog mig en promenix upp till korridoren och chillade lite där. sen efter skolan åkte jag och mikaela till staden och träffade lite nice folk på Grönan. åkte hem runt åtta och nu sitter jag väl här. ska snart gå och tvätta av mig sminket och lägga mig i sängen och läsa min lilla bok, Shoo Bre. haha, den är för skön den.. har inte direkt mycket mer och säga nu.
heido!

nice bild sen igår. haha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!