2010-09-28 ? 21:37:13

strength


Allting går upp och ner ibland.
Känslorna, humöret, självförtroendet och mycket, mycket mer.
Och det får man leva med. Kämpa sig igenom det helt enkelt. Vissa orkar, andra inte. Det lilla ordet som knuffar mig framåt när jag mår som sämst, då jag känner att jag inte orkar längre och är nära att ge upp helt -
Strength.
Det här lilla ordet betyder fruktansvärt mycket för mig.
Åtta ynkliga bokstäver
är som tusen ord för mig.
Flera år av mitt liv, nästan halva finns gömda i det här lilla ordet. Nästan alla har något som dom har med sig för att dom vet att det förmålet bringar tur med sig. Jag bär halva mitt liv med mig i ett enda litet ord.
Så när jag känner mig som svagast, ynkligast och sämst . Då tänker jag på det lilla ordet som egentligen är så stort - och känner mig genast lite starkare, lite större och lite bättre. Jag vet ju redan att jag kan klara allting bara jag vill. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!