2010-09-07 ? 21:08:59

lkjhgfds

jag är trött på att få kritik för allt jag säger och gör.
fyfan vad jag verkligen är less på att behöva bedömas och synas för minsta lilla.
det känns precis som att stå framför en jury och bara vänta på vad som kommer härnäst, duger eller duger inte?
jag vill kunna ha en åsikt om saker och ting utan att någon sätter näsan i vädret och kommer med något snäsigt svar tillbaka. vad fan ska man göra lixom. efter att jag har fått sagt det jag vill ha sagt räcker det för mig. jag gör mig aldrig redo för att starta en konversation om det för det orkar jag inte. jag skiter helt ärligt om ingen gillar det jag säger eller tvärtom, jag vill bara få det sagt eller gjort sen är det SLUT.
nu har jag skrivit av mig lite. heido.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!