2010-09-14 ? 16:14:46

lite mer frågor och svar!

postat av: anonym.
"tack så mycket för svaret!!
ska försöka och försöka igen!
Skönt att NÅGON säger att jag inte ska sluta hoppas iallafall..!
Tycker om din blogg ! :D
hoppas det var okej att jag var anonym också! :)"

- Ja varsegod hörru! haha. Men det är klart man inte ska göra det, isåfall ska man ha en väldigt bra anledning till att ge upp och oftast finns det bara några få såna anledningar :) Tack så mycket! Ja det är helt okej för min del!


postat av: anonym.
"eftersom du kunde svara så bra, så tänkte jag fråga också.. Eller jag behöver rättare sagt lite hjälp.
Jag tycker också om en kille, och varje dag gör jag mig så fin jag bara kan för att få uppmärksamhet från HAN.
men jag känner mig så ful och eländig. jag vet inte hur jag ska bära mig åt..
fin blogg!<3"


- Jo visst självklart kan jag hjälpa dig också :) Men du ska veta en sak man aldrig ska göra för en kille (varför då lixom, dom är mesar. Haha nejdå) är att överdriva sitt utseénde. Alltså, visst.. Jag sminkar mig varje dag innan jag går till skolan och fixar håret och så vidare men är oftast (väldigt ofta) aldrig för att få mig själv att synas för någon annan. Håller man på och kladdar på sig en massa smink och sätter på sig sina finaste kläder så kan vissa killar bara tycka det är helt ärligt, löjligt. Prova att komma precis som du är nån dag i skolan. (antar att ni går i samma skola nu) Dra på dig ett par mjukisbyxor och nån tröja och skit i vad han tycker. Jag tror att han gillar dig bättre om du är dig själv och inte försöker vara någon annan. Vill du att han ska SE dig så behöver du inte prata högt och vifta med armarna framför näsan på honom. Gå och prata med han, våga säga hej och ta det första steget. Hoppas du förstår! Och tänk inte att du är ful och eländig. Tänk istället att du är fin som du är och att du står för det :) Kram!

Kommentarer
Anonym

du brukar ju dampa ur på anonyma. dubbelmoral

2010-09-15 @ 07:38:09
anonym

hej, ville bara säga att jag älskar din blogg!! :)



jag har bara en fråga:

De är så att jag "tycker om" en kille, jag är rätt så blyg när de gäller sånt (eller egentligen inte)

Så jag vågar aldrig börja prata med honom...

har du något bra tips?

du har alltid så bra svar!!

kram :) <3

2010-09-15 @ 16:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!