2010-09-29 ? 21:15:24

KLAT CHEY.

Sitter här och hoppar av lycka ungefär. Nejdå, men jag är glad som fasiken iaf!
Kom hem, trodde att allting skulle vara precis som vanligt, då pappa trycker ett-tusen-tre-hundra-femtio svenska kronor rakt i handen på mig. Fast nej, det var inte till en jacka. Utan massa annat supernödvändigt som jag behöver!
Det kunde jag minsann inte tro. Sen kommer jag antagligen få en annan jacka än den jag valde ut sist.. för 1900.
Denna andra är lite billigare.. 1500. Visst, det är ändå dyrt men ändå billigare.
Fasiken, nu mår man bra alltså. Haha! Kalla mig bortskämd för det är jag väl kanske.. Okej, jag är det.
Men just nu så rör det mig inte ens i ryggen för nu är jag en klat chey.
Fast nu ska jag krångla lite med datorn. Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!