2010-09-13 ? 21:46:10

alexandra hjälper till!

Postat av: anonym
"hejsan, jag har ett litet problem, och hoppas att du kan hjälpa migg!
jag tycker om en kille som är kompis med med dig.
det värkar som att han inte vill träffa mig ..):
hur ska jag göra, har försökt bestämma träff. men han är upptagen hela tiden.
hjälp snälla!"


Hej! gud så roligt att du går till mig och söker hjälp, det uppskattas faktiskt även fast du är anonym och jag inte vet vem du är men jag kan försöka hjälpa dig så gott jag kan!

Om killen säger att han är upptagen så kan du göra som jag antagligen hade gjort ifall jag var du: vänta tills en dag då han kan träffa dig, eller det mindre bra alternativet: gå rakt på sak och fråga ifall han bara hittar på för att inte vilja träffas eller liknande.
Men du ska absolut inte ge upp hoppet om killen, du måste kämpa så bli inte ledsen om du måste vänta på honom. Men visar han absolut inget intresse för dig så hade jag tagit en aningen avstånd ifrån honom för då tycker han nog att det börjar bli lite mycket. Killar kan vara så oförutsägbara så man måste vara lite försiktig så man inte bli alldeles för på och klängig, ett tips! Och om ni går i samma skola så kan du ju alltid börja heja på honom i korridoren (om ni inte redan känner varann så bra redan då) och ett riktigt bra tips om du vill komma han lite närmare, börja umgås med hans nära kompisar! Om du är med en av hans vänner blir du ju automatiskt med honom också om dom är på samma ställe. Då kan du passa på och börja prata med honom och han kanske ser vilken snäll och trevlig tjej du faktiskt är!
Hoppas mina små tips fungerar bra för dig. Har du något mer du vill prata om är det bara att skriva. Kram! :)
Kommentarer
Anonym

tack så mycket för svaret !!

ska försöka och försöka igen!

Skönt att NÅGON säger att jag inte ska sluta hoppas iallafall..!

Tycker om din blogg ! ::D

hoppas det var okej att jag var anonym också !:)

2010-09-14 @ 15:41:33
Anonym

eftersom dukunde svara så bra , så tänkte jag fråga också.. Eller jag behöver rättare sagt lite hjälp.



Jag tycker också om en kille, och varje dag gör jag mig så fin jag bara kan för att få uppmärksamhet från HAN.

men jag känner mig så ful och eländig.

jag vet inte hur jag ska bära mig åt..

finblogg!<3

2010-09-14 @ 15:45:23
eleonora

haha, har nästan samma problem här.

Så där fick man lite tips och råd ! :D:)

2010-09-14 @ 15:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!