2010-09-15 ? 21:51:03

21:50 - frågor och svar. (igen)

Anonym:
"hej, ville bara säga att jag älskar din blogg!! :)
jag har bara en fråga:
De är så att jag "tycker om" en kille, jag är rätt så blyg när de gäller sånt (eller egentligen inte)
Så jag vågar aldrig börja prata med honom...
har du något bra tips?
du har alltid så bra svar!!
kram :) <3"


Hej! Tack så himla mycket! :)
Ja alltså, är du blyg gör ju det hela lite svårare.. Jag har bara ett enda svar och ge dig. VÅGA.
Samla på dig modet som du inte trodde fanns men som finns där inne nånstans och säg hej!
:)
Det är egentligen inte så farligt som man tror. Även om det kan vara skitpirrigt och "läskigt" så kommer du nog inte ångra att du gjorde det efteråt. Kram!


Anonym:

"du brukar ju dampa ur på anonyma. dubbelmoral"

Haha ja, det är precis såna anonyma personer som DU som jag får spel på. Vem är du då? Det kan du väl berätta för mig? Fjant!
Och varför ska jag bli arg för att någon vill ha goda råd från mig? Då kvittar det om personen är anonym eller inte. Men när folk bara ska klaga eller hacka på mig och är anonyma för jag ryck. Så knip igen kakhålet om du ändå inte har något vettigt att komma med. Du vet väl om att dumma frågor får dumma svar!
Kommentarer
hanna vvvvvestin!

tänka sig, har du gått och blivit nya psykologen alexandra? ;) närå, eftersom att alla andra också ställer frågor så vill jag också göra det!!

VART FAN HÅLLER DU HUS?

puss lilla lillasyster. :) <3

2010-09-16 @ 00:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!