2010-09-12 ? 20:12:03

20:11 - så random

Tjenare! Kom precis hem.. eller okej nu ljög jag. Jag har varit hemma en stund nu men inte orkar blogga bara. Haha. Vaknade runt ett hemma hos Mikaela idag och jag härja väl runt hemma ohs henne några timmar medans hon var på jobbet. Och jag trodde att hon slutade fyra, och då var klockan tio i tre, och vi skulle ta bussen till staden då så jag tog det lugnt och hade inte ett enda stressat ben i hela kroppen. Så får jag ett sms där det står "Glöm inte att bussen går fem över tre".
FAN? Och där sitter jag i hennes soffa osminkad, halvdöd, håret ser ut som baken på en kossa och sen är min näsa SÅHÄR svullen och ful sen en liten incident som hände i fredags. Jag får panik och slänger upp håret i nån random tofs och kladdar på lite foundation sen var det bara att kuta för sitt liv till bussen. Men jag hann! :)
Slutet gott allting gott så att säga då.. Sen var vi väl i stan till klockan sex men då skulle Mikaela dansa så jag fick vänta på bussen i 1½ timma helt ensam. Eller nej, Anders och Jonas kom sista halvtimman och gjorde mig sällskap. Och nu är jag här! Jättetråkigt och jättelångt inlägg.
Pössen!
Kommentarer
elin

SV: det är toppen med mig :)

2010-09-12 @ 21:40:25
URL: http://elie.blogg.se/
Anonym

hejsan, jag har ett litet problem, och hoppas att du kan hjälpa migg!

jag tycker om en kille som är kompis med med dig.

det värkar som att han inte vill träffa mig ..):

hur ska jag göra, har försökt bestämma träff. menhan är upptagen hela tiden.

hjälpsnälla!

2010-09-13 @ 19:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!