2010-09-02 ? 17:51:26

17:51 - AT HOME.

Kom precis hem och gud så skönt det känns.. Hemma bäst.
Och så fort det finns varmvatten så dyker jag in i duschen och står där i några timmar och bara njuter av att jag faktiskt kan det! Sen blir det att läsa lite i min nylånade bok. Skitlängesen jag läste sist. Har faktiskt saknat att bara kunna sätta sig i en liten hörna av huset och lämna omvärlden för några timmar.
Låter väl inte direkt som jag men tro mig, DET ÄR JAG.
Och idag har det varit 9:ornas dag i skolan.. Och det var väl roligt ibland och tråkigt ibland. Sen var de ju det här med kylan, isvindarna från norr och förfrusna fötter som jag inte direkt hade på min topp-tio lista idag. Det har blivit så JÄVLA kallt ute så snart måste man ju plocka fram dunjackan och sockorna för att inte frysa fast i marken när man går ut. Hutterhutter. Vi var klara runt elva tiden och efter det så åkte jag och Mikaela in till stan och varför vi gjorde det fattade nog ingen av oss. Vi hade så faaasligt tråkigt att det slutade med att vi la oss på en bänk var i Gayparken och halvsov. Vi tänkte ju verkligen inte på att åka hem till Mikaela och vänta tills hennes dans började halv fem nejnej. Korkskallar, jadå. Sen hade jag ingen större lust att vara kvar i stan så jag tog den bästa bussen hem till moi och nu sitter jag här. Göttans!
men nu ska jag gå på dass och sen ta mig något att dricka. Vi höres! Pussen.

Bild på mig och Mikaela från vintern som var. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!