2010-09-26 ? 10:25:09

10:24 - sova är ju aldrig fel?

Inatt har jag sovit 20 timmar. Det trodde man då inte om mig!
Somnade runt sju igår kväll för jag började må dåligt så jag tänkte vila, men jag snarkade på.
Sen vaknade jag vid 10 nu i morse. Är fortfarande kass i halsen sen några veckor tillbaka. Men nu är den som värst kan jag lova! Jag kan bara inte sluta hosta. Sen har jag en minimal huvudvärk men den är knappt märkbar..
Ska ut och duscha sen käka frulle och nångång i eftermiddag ska jag hem till Anders och titta på film. :)
Vi hörs väl när vi hörs! Puss på er.
Kommentarer
Elin Boberg är bäst. puss hihi

Haha det blir ju 15 timmar ditt matte snille ;)

2010-09-28 @ 23:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!