2010-09-18 ? 10:19:21

10:19 Det finns då människor för allting

Hej på er!
Vaknade precis och är varken trött eller pigg.. Ska snart ut och duscha och göra lite saker innan jag ger mig av till Falun sen vidare mot Toftbyn där jag ska ta det lugnt med flickorna ikväll!

Gårdagen slutade inge vidare för mig heller.. Åkte hem vid åtta nångång för jag kände bara att jag orkar inte det här och jag vill bara vara ensam resten av kvällen. Och det blev så också. Har bestämt mig för att iallafall försöka vara nykter under denna helg och det har gått bra hitills. Okej, jag smakade nån klunk här och där av nån cider men det var allt. Ligger ju inte precis däckad och spyr för det.. Haha. Ni får säga vad fan ni vill om att jag är så pass öppen just nu här i bloggen. Det rör mig inte i ryggen så att säga. Punkt.
Men nu ska jag röra mig ut mot duschen! Ses kanske senare. Pussen.


Gammal knas bild. Så random.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!