2010-09-19 ? 00:05:37

00:05 - WOW.

Precis hemkommen och redo för sängen! Och jag är spikandes nykter människor! Mår faktiskt prima nu och jag känner en aning stolthet för att jag faktiskt höll det jag lovade mig själv i onsdags. Oftast (okej, väldigt ofta) är jag ganska stor i käften när jag säger att jag inte ska göra dittan och dattan och jag brukar inte hålla det jag säger sen. Men den här helgen sa jag att jag skulle vara nykter och vad är jag och har varit? Nykter. Jag är både glad och väldigt chockad över att jag klarade av det. Nu låter jag ju som universums största alkoholist men jag helt ärligt så dricker jag för ofta och jag har tänkt mycket på att jag verkligen borde trappa ner på allt det där, så nu kanske ni förstår varför jag är så uppspelt och har mig. Haha, jag måste verkligen lugna ner mig nu.. Andas.
Det var nog bara det jag ville berätta, haha.
Nu ska jag lägga mig och sova gott för imorgon bär det av till söta lilla Jokke och sen Mickis! Sov sött. Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!