2010-10-25 ? 21:18:05

tom rubrik.

Dagen har varit lite upp och ner. Nu på slutet känns det som att det enda jag vill är att krypa in i ett hörn och sitta där för resten av mitt liv och tänka. Finns så mycket jag vill reda ut, så många frågor jag vill ställa och så många svar jag vill få på allt som jag nånsin låtit bli obesvarat. Men mina frågor kommer nog alltid förbli gåtor utan svar.
Orkar inte skriva mer idag tyvärr, nu ska jag gå ut och duscha, käka lite och sen får vi se om jag åker till praoen imorgon. Vet inte riktigt vad jag orkar och inte orkar med just nu.
Natti.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!