2010-10-28 ? 20:18:10

Inlägg 1042. ♥

Tll er fjantar, seriöst. Läs.

Slutar ni inte upp med att anklaga mig för en massa saker som att jag tex. förstör andras förhållanden (vilket jag verkligen inte har en jävla aning om att jag nånsin gjort? kan bara säga såhär, jag håller mig till singelkillar, så är det bara! är dom upptagna så är dom upptagna. då har jag inget med det och göra) och skriver en hel massa skit till mig om hur jag ser ut, hur jag beter mig och att jag är jag i ren allmänhet, sätter jag lösen på bloggen så bara mina närmaste kan läsa den. Förstått? För helt ärligt så ORKAR jag inte med det här längre. Ska ni öppna käften kan ni ju iallafall säga vilka ni är så vi kan reda ut saker och ting för det här är bara så jävla löjigt. När ska era föräldrar lära er att växa upp hade ni tänkt? Hur fan tror ni att andra människor mår av att varje dag få veta hur jävla usel man är, hur ful man är och att man inte duger? Det sänker en så enormt att man tillslut inte klarar av det och gör något väldigt dumt. Vill ni verkligen känna er skyldiga om någon helt oskyldig person tex. tar livet av sig för på grund av att den dag ut och dag in blir utsatt för såna som ni?
Nu menar jag verkligen inte att jag tänker gå och ta självmord för så långt skulle jag aldrig gå på grund av några fjantar bakom en dataskärm. Men ni borde väl ändå förstå hur andra kan må? Ellerhur? Det funkar fan inte såhär!
Det är lätt att vara fittig bakom skärmen, men hur elak vågar man vara i det riktiga livet?

Hur fan skulle du må om någon var på dig varje dag och sa att du var ful, störd och äcklig? Jag vet hur det känns för jag har själv varit med om det och det är inte roligt. Man mår så äckligt jävla dåligt att psyket rasar ihop tillslut. Man orkar inte helt enkelt.
Ni väljer själva hur ni gör men fortsätter ni så räkna inte med att jag tänker svara på det ni säger längre för jag vet bäst själv vad jag gjort och inte gjort. Och jag vet själv att jag är fin som jag är och jag duger, även om jag kanske tvivlar på det ibland så är det så.
Nu ska jag dra mig och hoppas att ni börjat fatta lite mer än innan.
Kommentarer
josefiné

Skatta åt det och ge dom fingret=) det funkar alltid=) och kom ihåg du är alltid snyggare än dom som säger motsattsen ;)

2010-11-07 @ 20:16:12
URL: http://sarajosefinelofvin.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!