2010-10-21 ? 16:19:40

Ta er tid och läs det jag skriver förfasen.

Tjenare stora som små, tjocka som smala och fina som fula.
Kom hem från praoen för ett tag sen och nu sitter jag väl vid datorn och chillar pung.
Längesen jag var hemma mer än på kvällarna så idag tyckte jag att man skulle dra sig hemåt och göra lite viktigare saker än att bara umgås med sina vänner. Menar inte nu att mina vänner är oviktiga för det är ni verkligen inte.
Men tyvärr är det ju såhär att vi lever i en förjävla tråkig värld så man kan inte ha kul jämt och ständigt.
Och tyvärr så är bildförrådet lika tomt som vanligt! Jag är rätt så tråkig hela jag ja. Haha!

Undrar hur många det är som faktiskt LÄSER min blogg och inte bara kollar när jag lägger upp bilder (när det nu väl händer) sen drar vidare till en annan hemsida och gör likadant. Dagens fundering.
Och nu innan jag går får jag väl lägga upp en bild, dock blir det en gammal jävel. ;)

Gud den får duga, jättegammal tycker jag. Ser lite sne ut men vad gör det lixom.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!