2010-10-19 ? 19:19:56

Nyklippt och göllig.

Nu har alexandra klippt av sig sitt *beep* hår. Tyvärr kan jag inte säga att det var 'långt och fint' för det såg hemskt ut. Så jag satte en beep där istället så att inga skulle kunna klaga! Invecklad och konstig mening, hejhej. Dagen på praoen var som igår, rätt mysig. Inte så mycket folk idag så man stressade inte arslet av sig som jag trodde då. Slutade klockan två idag, alltså en timma tidigare, för vi hade gjort klart allting och var rastlösa. Vi gick nästan och letade efter nåt att göra i slutet. Rätt sjukt för att vara mig. Haha.
Nu ska jag fixa lite med håret innan jag går och lägger mig.
Vi hörs imorgon. Puss!
Kommentarer
Rebecca

kikar in :)

2010-10-19 @ 19:30:04
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Cissi

Va gärna med i min dagens blogg tävling om du vill! :D

2010-10-19 @ 19:47:22
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!