2010-10-18 ? 20:54:53

nyfiken och glad.

Tjenare alla! Kom precis ut ur duschen och ska sova alldeles strax!
Men måste berätta att första dagen på praoen var riktigt mysig. Trevliga människor överallt omkring sig och man får vara inomhus. Tacka gudarna för det! Började klockan åtta och slutade tre. Sju timmar låter kanske mycket men tiden går skitsnabbt för man har alltid någonting att göra. Som att fixa beställningar, hacka grönsaker, göra mackor osv. Och imorgon ska jag klippa mig också, är nyfiken på hur resultatet kommer bli. Men det blir säkert asbra för arne är min idol typ. Nej men, han är awesome. Haha.
Men nu får det vara slut på det roliga, nu ska jag äta något och sen sova lite så jag orkar upp imorgon.
Puss och godnatt! ♥


Min försenade facelook, igår.
Har nog lagt ut den här bilden på alla sidor jag är medlem på men orkar inte lägga in en massa på en dator man jag inte äger. Hehe.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!