2010-10-02 ? 10:15:31

Nu är man ju lite trött och så.

Hej på er!
Vaknade för en stund sen hemma hos Anders här i stan. Han åkte precis mot borlänge och sen vidare till en finlandskryssning med sina vänner :) Känns lite skumt att jag har ansvaret för hela hans lägenhet. Det är ju inte direkt min starka sida oc hålla ordning och reda men det här fixar sig nog!
Om ett tag, då jag väl orkar, ska jag börja göra mig iordning sen åker jag till Bjursås en sväng och efter det vet jag inte riktigt vad som händer. Får väl se om jag åker ut på farligheter eller om jag stannar hemma den här lördagen också. Sen måste jag ändå plugga satan inför de kommande veckorna. Synd att jag glömde alla böcker i skolan då. Bra jobbat. Klantarsle.
Men nu ska jag väl försöka hitta på något och äta, även om det var lite klent med mat i hans kylskåp. Men det löser sig det också. Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!