2010-10-03 ? 12:17:27

Känns det bra käre far. Är du stolt, är du glad?

Vaknade precis i min EGNA säng i mitt EGNA hus.
Det känns ganska urbra att ha sovit hemma inatt.
Gårdagen vet jag inte om jag har så mycket och säga om. Det var rätt tråkigt sen var jag så himla trött så kunde ju ha satt mig på en stol och somnat även om det spelades Ultima Thule på högsta volym. Det gjorde det faktiskt också.. haha. Och då förstår ni nog på ett ungefär hur roligt jag hade då. Åkte hem runt elva och la mig i sängen direkt.
Och idag har jag verkligen inga planer alls på att röra mig ett steg utanför dörren. Vill bara hemma idag med min kära familj som jag båda älskar och hatar ibland!

Lillasyster förra året på Skara sommarland. Sötplutten.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!