2010-10-17 ? 12:20:03

internet är tillbaka.. halft iallafall!

Tjenare! Som ni kan läsa på rubriken är mitt kära och saknade internet hemma igen. Dock finns det bara en dator i huset nu eftersom den andra är i Sågmyra på "lagning".. Och det är den jag oftast sitter vid så nu sitter jag på lillebrors dator och leker runt lite. Idag blir det att träffa mikaela om allting vill som jag vill idag, sen följer jag med henne till hennes dans och sen bär det av hemåt igen.
Helgen har också varit riktigt bra även om man fick veta saker man egentligen inte ville veta.
Så dagens kloka ord blir nog:
"var aldrig nyfiken för sanningen kommer krossa dig"
seriöst. aldrig, nånsin.

Och helgen lite mer komiska kloka ord var:
"döm aldrig boken efter omslaget för innehållet är ändå bara skit!"

Haha! Men nu ska jag dra mig. Pöss!

OCH OCH OCH -
på tisdag ska jag klippa mig igen! då ryker alltihopa. nej men, det mesta då, haha.
såhär såg jag ut efter jag hade klippt mig förra gången. det sved lite.
men nu skiter jag fullständigt i om det blir till axlarna för just nu vill jag bara ha bort allt det slitna och äckliga. fyfanken säger jag bara :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!