2010-10-17 ? 20:47:26

hemma efter lite danstittande.

Hej på er.
Kom precis hem efter att ha varit i stan från fyra tiden.
Har tittat på när mikaela dansade, eller ja "värmde upp" i ca 1 timma och 20 minuter, så jag tittade väl mer exakt på henne när hon dansade i typ.. en kvart. Kändes fasen i röven när man reste sig att man faktiskt suttit i 1½ timma och lite mer. Händerna i luften för beniga rumpor! Tjo-ho..
Har petat i mig två mackor också. Eller ja, petat och petat. Var nog mer så att jag klämde in hela macken i truten sen tuggade jag för mitt liv för att jag var så hungrig. Men det är också roligt ibland.
Nu ska jag kika runt på lite bloggar osv sen ska jag göra mig klar för sängen!
Min dejt, Herr Kudde, saknar nog mig förskräckligt nu om jag inte tar fel! Godnatt och sov gott. Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!