2010-10-06 ? 11:03:59

datasalen i skolan, hell yeah.

Tjenare på er!
Sitter i skolan och nötar lite data eftersom jag inte har nåt bättre för mig just nu.
Kan också passa på att vårat internet hemma är "trasigt" så därför har jag inte bloggat.
Lider precis lika mycket som er, tro mig.
Idag ska jag in till stan och härja lite efter skolan sen ska jag hem och ta det lugnt. Kan dock inte plugga eftersom jag glömde nyckeln till skåpet här i skolan, som om jag inte haft nog med otur idag..
Sen är det orienteringsprov för alla 9:or imorgon också. Känner mig lite nervig över det, kan verkligen inte orientera. Usch!
Men nu ska jag göra andra oviktiga saker. Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!