2010-10-15 ? 09:32:10

Alexandra svarar!

"Anonym om Cry, emo, cry:
jag älskar din stil!
vart får du inspiration ifrån? :)"

SVAR:
För det första, tack! :) Och för det andra. Jo det är så jag har blivit besatt av färger och tycker om när man sticker ut lite. Jag har ju dock inte alltid klätt mig såhär. Jag har sett ut alltifrån emo till superfjortis till lite mer "chillstil" alltså den jag har nu. Sen har mina vänner och "en sån stil" som jag tycker om och det blir jag nog också lite inspirerad av! Sen bryr jag mig inte riktigt om det är märkeskläder eller inte, sitter det snyggt och har en nice färg så bär jag det. Sen för att inte glömma - stora kläder = KÄRLEK. Såna man bara kan krypa ner i och använda som tält ungefär. Haha! Jättemysigt tycker jag.
Så kort och gott, det ska vara stort, bekvämt och i färg.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!