2010-10-26 ? 12:07:06

12:06 - god eftermiddag?

Hej igen. Ledsen för emoinlägget jag gjorde igår men allting bara klumpade ihop sig till en enda jobbig boll som satte sig rätt i magen på mig så jag fick lov att skriva av mig lite. Blev ingen prao idag eftersom jag hade huvudvärk och kände att jag behövde lite tid för mig själv. Om nån halvtimma åker jag och min älskade mami till vårdcentralen där hon ska fixa lite saker åt sig själv sen bär det av mot staden där jag ska köpa en jacka och vantar, jag får inte låna mammas längre.. Haha.
Men nu måste jag äta något och borsta tandisarna sen åker jag.
Hörs kanske ikväll. Puss heddå.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!