2010-11-21 ? 16:37:40

SVAREN.

(ser inlägget helt cepe ut så vet jag inte varför.
vissa bokstäver syns inte osv. helt stört)


1.
*är du snel? :)
- ja jag tycker faktiskt jag är jävligt snäll jag. fast jag har ju mina onda sidor jag med ;)

2.
*va ska du gå för gymnasium?

*röker du?
*har du gjort något du ångrar?
*saknar du någon?

*gillar du någon?

- jag försöker välja mellan fyra olika linjer men problemet är att alla fyra ligger på varsin skola. haha.
- ja, det gör jag.  men till mitt försvar tänker/vill jag sluta.
- ja massvis med gånger.

- ja det finns ett par personer i mitt liv jag saknar väldigt mycket.

- gillar och gillar vet jag inte. men något är det väl!

3.
*tycker du det är snyggt å inte ha nå röv?
-  nej jag tycker inte det är snyggt men alla har olika kroppsbyggnad så vissa kan inte hjälpa det.

4.
*hur många tungpiercingar har du?
*började det att blöda när du tog hål i tungan?
*när du äter fasnar inte maten i tungpiercingen?
*fick du tårar när du tog hål någon stans?
- jag har bara en. haha.
- nej, men det kunde smaka lite blod om man sög på den första veckan.
- nej, staven är så pass kort att den smälter samma med tungan.
- nej men jag pep till som fasen när dom pierca naveln på mig. haha.

5.
*asså hur många tung smycken har du? :p
- jag har bara ett. haha.


6.
*vad och vart ska du tatuera dig? Måste förresten va en dålig tatuerare som tatuerar minderåriga..
- vad jag ska tatuera säger jag inte. det är en hemlis.
han heter leif. han behöver väl inte vara dålig för att han tatuerar minderåriga? eh.. haha.

7.
*Vem vet mest om dig?
*Vem står dig närmast?
*Dina bästa minnen sommar 2008, 2009 och 2010 :)
- Mikaela Granados.
- Mikaela och Jokke.
- 08: Classic. 09: Ingen aning faktiskt. Haha 10: Classic.

8.
*vem är den finaste tjejen och killen i 7an, 8an, 9an?
- 7an: Eleonora sen jag vet inte. Haha, håller ingen koll pojkarna.
8an: Corinne och Jesper.
9an: Rasmus Å och Fanny L.

Kommentarer
eleonora

söt du är !(:

2010-11-21 @ 22:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!