2010-11-11 ? 22:29:39

Inlägg 1054. ♥

Tog en liten paus ifrån filmtittandet med storasyrran för att skriva ett litet inlägg innan jag går och lägger mig!
Ska vara på sjukhuset klockan åtta imorgon bitti. Suck! Så det är lika bra att jag tar nytta av den lilla sömn jag får inatt. Kommer antagligen få sitta och vänta i några år därborta så inatt jag ska fan sova som en sten. 
Men nu tycker blåsan att det är dags för ett toabesök innan det händer en liten olycka här.
VI hörs imorgon igen. Puss godnatt, söv gött.

Och med denna bild säger jag godnatt, igen. Och här syns slingorna bättre!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!