2010-11-05 ? 14:59:49

Inlägg 1044. ♥

Förlåt om bloggningen har varit rätt så seg men internet gick sönder precis när jag kom hem från sälen så har inte kunnat blogga och jag har inte orkat heller. Hehe.
Och helgen i Sälen var allt annat än tråkigt, fyfasen vad roligt jag hade!
Hoppas verkligen vårat lilla gäng åker dit nångång igen.
Och denna vecka som gått har jag tagit det lugnt, varit i Sågsbo med Kozzy, Terese och Linus och idag ska jag iväg till stan på fest för min vän har flyttat till en lägenhet så det blir som en liten inflyttningsfest. Kan inte säga mer än så nu för det är privat. :) Och nu ska jag käka lite och sen börja göra mig iordning för ikväll!
Pusshej så hörs vi senare.

I min turkosa/gröna/blåa period i somras. Nu är det lila som gäller!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!