2010-11-21 ? 22:28:32

Svärdsjö varenda dag!

Nu kan jag blogga på riktigt.
Hela helgen har jag tillbringat i Svärdsjö med Stina och Amanda. Där har det varit fullt ös medvetslös. Eller nja inte riktigt men vissa stunder var helt sjuka. Haha, har aldrig skrattat så mycket i mitt liv!
Levt på skräpmat och druckit lite smått och gott. Eller ja.. öl och vin. Hehehe.
Nu är jag såhär ärlig igen men ni klagar inte så jag håller mig till det här ett tag till. Känns skönt ibland och kunna berätta hur roligt man har haft det och slippa hålla allting så hemligt hela tiden!

Kom hem runt fyra tiden idag och sen har jag inte gjort så mycket. Kändes som jag blev sjuk ett tag också. Var påväg och kräkas flera gånger och hade svinont i magen. Var inte bakis så jag började ju fundera lite.

Men nu har jag fasen inget mer och säga er damer och herrar. Tack för mig! Godnatt.

Stina Sjögren i egen hög person. Din snygga jävel. Lånade bilden av dig nu. Pöss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!