2010-11-28 ? 22:36:06

Nu ska alexandra sussa så sött

Nu jävlar har jag brottats med designen här på bloggen tamefan hela jävla dagen.
Blir det inte bra nu dödar jag något helt ärligt. VILKET JÄVLA SLIT.
Den har inte kommit upp på bloggen än men den gör väl det så småningom!
Blev väldigt nöjd men måste grejja med lite andra saker innan jag är 100% Nöjd.. Ska väl fixa en annan klocka, göra en personbeskrivning (som förövrigt försvann när jag fick lov att återställa kodmallarna. Suck.) och greja med rubrikerna.  Men nu är jag så trött att jag ramlar av stolen snart. Puss, godnatt!

Nån skitbild jag skulle ha till headern men jag gav upp här nånstans.. Hahaha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!