2010-11-23 ? 22:11:38

LÅTPROJEKT.

Ja uuujujuj så jag bloggar. Helt sjukt så mycket jag har uppdaterat idag.
Nej, men seriöst nu då för en gångs skull.
Har varit i Grycksbos aula hela långa dagen idag och övat/repat whatever, inför låtprojektet som är imorgon redan. Jävla skit säger jag bara. Usch och fanskap. Har varit på dåligt och bra humör hela dagen - mest dåligt faktiskt. Vissa människor ska man helt enkelt undvika till varje pris, det är det enda jag säger!
Sen har jag varit med min lilla sockerpulla Hanna. Vi har inte gjort ett jävla skit utan bara legat i hennes säng från tre till nio och kollat på film. Och ätit godis. Det är ju hälsosamt och fräsch alla gånger!
Sov där inatt också för er som brydde sig. Och det ska jag bannemig göra imorgon också och det ska bli så skönt vill jag lova. Mysa med min lilla fis hela natten.
Men nu ska jag avsluta detta inlägg väldigt hastigt. Hare gött.. lammkött? Eller nåt.

Jag så otroligt snygg. Finns ingen snyggare än mig. Punkt.
Kommentarer
Anonym

vill bara upplysa om att det är du som är fisen i vårat förhållande ;)

äter vi chips imorgon eller? HAHA!

<3

2010-11-23 @ 23:13:02
URL: http://hvestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!