2010-11-17 ? 22:26:15

Inlägg 1062. ♥

Nu ska jag ta mig något att äta sen går jag nog och lägger mig. Det har varit en jobbig dag idag.
Jobbig för att den varit så rolig för att jag har skrattat otroligt mycket idag och haft riktigt kul, och helt enkelt jobbig för att det har hänt så mycket sorgliga saker idag som jag inte behövde tynga ned mitt lilla hjärta med.
Snart kommer lilla hjärtat spricka för att det finns så mycket som tynger det. Snart måste det ut förstår ni.
Vet inte hur och när men såhär kan man ju inte ha det heller! Inte bra för hälsan. Nejnej.
Men nu ska jag sussa. Puss godnatt.

du kan göra allting lilla mamma. du är bäst.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!