2010-11-29 ? 18:07:45

Hojt!

Är det bra med er? Det är bra med mig också! Tackar som frågar..

Gud nu har jag lagt ner för mycket tid på designen här på bloggen. Helt sjukt, jag har setat här sen jag kom hem från skolan och jobbat på den. Då var klockan fyra - nu är klockan sex. Det är fasen lite svettigt det där alltså!

Skoldagen har varit lite halvrandom. Den gick fort men var fortfarande skitkass. Tro mig jag pinade mig verkligen in i skolan när jag kom dit imorse.. Jag vill bara glida förbi den här veckan snabbt och smärtfritt!
Tror jag har sugit i mig tre stycken små Festisar idag också. Bara för att ha nånting och göra. Då snackar vi T.I.D.S.F.Ö.R.D.R.I.V. Och nu skrattar jag här för mig själv och känner mig lite smått störd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!