2010-11-30 ? 21:42:10

Gurgel gurgel.

TJENARE.
Precis kommit hem från min vän Fanny Boberg. Tror nog att dom flesta som läser bloggen vet vem hon är så ska inte skriva mer om det, Haha.
Vi tog oss en runda på stan för att leta töjning till mitt andra öra eftersom jag förtillfället går omkring med ett stort örhänge där. Skitsnyggt, ohja. Men det fanns ju såklart inga 6 millimeters töjningar kvar när jag kom dit. Vilket tur man kan ha. Så jag får göra mig ett återbesök där sen om några veckor. Toppen!
Sen flängde vi runt där ett tag till och letade efter en jacka åt syrran min. Och visst fasen hitta hon en också. Toppen det med.
Sen åkte vi hem till henne och chillade pung en sisådär 2 timmar. Och nu sitter jag här, hungrig som en häst. Undrar om man ska peta in hela kylspåket i truten när man ändå är igång? Så äckligt hungrig så jag måste fasen gå och käka något.
Pöss!

Haha, gammal bild sen 2009 tror jag. Vilka minnen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!