2010-11-24 ? 22:41:12

alla gillar brudar

schysst att jag och sanna sitter här och lyssnar på gammal skit musik, det är så det ska vaaaaaara!

hm ah juste, undra vad jag menar ska skriva då?
JO, jag har en fläck i min säng och den är bruuun.
ALEXANDRA SKOGLUND, VAD FAN HAR DU GJORT I MIN SÄNG? :o eeeeckligt... :( jag är sadface nu, buhuuuu!!! :(
HAHAHA NOT
, vet ju själv att det är en fläck från en myyysig dag/kväll med choklad. mmmmmm gott!

fröken skoglund har ju köpt chips och cola idag, ja hur ska detta sluta?
(tur det var hon som gjorde slut på lite pengar och inte jag) höhöhö!

nej fyfan det här suger, nu ska sanna få hjälpa mig med min engelska läxa... "HEJ, JAG HETER HANNA OCH ÄR 18 ÅR, ALEXANDRA ÄR 15 ÅR OCH FÅR HJÄLPA MIG MED MIN ENGELSKA LÄXA" TJOOOHOOOOOOO vad jag suger.
och kom ihåg nu kära små gryn, hunden vart uppäten av en fågel!
och, ta bussen nästa gång.

å nu ska sanna blogga på min blogg, jag kommer dööööö!
hvestin.blogg.se , där får ni se hennes utbrott.
HEJ FRÅN MIG
/hannaaaaaaaaaaaaaa vestin.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!