2010-11-15 ? 22:57:38

Inlägg 1057. ♥

Hejsan alla glada och mindre glada. Vänner och ovänner. Fina och fula.
You get it.
Idag har skoldagen gått ovanligt segt. Måndag ni vet. Kan inte förstå grejjen med den dagen. Man jobbar inte i skolan på en måndag? Nejnejnej. Men eftersom att jag klarar allt så jobbade jag faktiskt lite idag. Inte så att jag är nöjd, långt ifrån. Men själva grejjen är att jag jobbade. Cred till mig..
Skoldagen drev mot sitt slut och jag begav mig in till Falun för första gången på ett bra tag. Vanligtvis är jag där ungeför varje dag men har hållt mig därifrån ett tag. Väntade i snöslasket på Aronsson som hämtade upp mig runt fem sen åkte vi och hyrde film och köpte lite snacks. Feta ville vi bli iallafall. Gött!
Var hos honom till alldeles nyligen då han körde hem mig till mitt lilla bo. Och nu sitter jag här med huvudvärk och en knorrande mage. Men den borde egentligen vara mätt efter alla onyttigheter jag smällt i mig idag. Men icke!
Men nu ska jag sluta babbla och göra mig redo för sängen!
Puss godnatt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!