2010-11-10 ? 20:28:54

Inlägg 1052. ♥

Godkväll alla. :)
Har precis blivit klar med ergonomiuppgiften och har varit på Öppet Hus vid Kristinegymnasiet också! Tittade på Barn och Fritids-Programmet och det verkade vara helt okej! Inte för tråkigt och inte för roligt. Vi får se vad jag väljer senare, har ju så himla mycket mer och kika på än så jag tänker inte bestämma mig nu. Funderar på att ta mig en kopp varm choklad eller nåt. Är rätt hungrig men vet inte alls vad jag ska stoppa i mig.. Jaja orkar inte tänka på det mer nu. Nu ska jag chilla pung och bara va.
Pusshej!

Halvgammal randompic. Dö inte.
Kommentarer
lina lindstrand

söt ...♥

2010-11-23 @ 19:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!