2010-11-06 ? 19:02:12

Inlägg 1046. ♥

Sitter och väntar in tiden medans jag smygäter pizzasallad och dricker cola.
Om ett tag blir det att dra sig in mot staden med Mikaela, Stina och Oscar. Och vad som händer där vet vi inte riktigt än, halft ungefär. Haha! Ska nog dricka lite vin då hade jag tänkt mig.. Men inte överdrivet mycket för då kan det bli som igår och så vill vi inte ha det, uscha.
Och fortfarande: JA, jag är rätt öppen här i bloggen.

Men jag vet att ni hellre vill höra alla dirty details än att jag håller allting hemligt för er. Är rätt klok ja!

Dock kan jag ändra mig om några veckor igen och besluta mig för att inte berätta någonting för er längre. Jag är lite upp och ner. Beror helt på hur jag mår och hur jag tycker att världen är, så att säga.

Ska väl slänga upp någon skitbild när jag ändå är igång, så att bloggen inte blir helt svartvit!


Jävlar vad jag saknar mina bruna linser..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!