2010-11-09 ? 18:16:48

Inlägg 1050. ♥

Tja alla.
Sitter med blond slingfärg och en sån där gullig mössa på huvudet och väntar på att klockan ska bli sju så jag får skölja ur skiten och se hur det blir.
Har inte räknat med att slingorna ska bli typ platinablonda för det kommer dem aldrig bli eftersom jag har svart hår, utan jag vill ha lite guldbruna/orange/gula fakitskt. Tycker det är ganska snyggt!
Idag har jag varit i skolan precis som vanligt nu efter lovet.. ganska slapp dag och jag blev galet trött mot slutet. Ville bara åka hem efter lunch och krypa ner i min lilla säng. På tal om det måste jag byta sängkläder.. Minnesanteckning!
Har faktiskt inte gjort så mycket mer idag. Tagit det lungt. Ätit lite mat. Dött.
Men nu ska jag lyssna på lite musik och vänta in tiden lite yttligare.
Och ni som inte har min spotifylista (länk!) kan få ta del av den nu för att jag är så snäll..
Nu ska jag dra mig. Heddå.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!