2010-11-10 ? 17:40:22

Inlägg 1051. ♥

Då var det mesta avklarat här i livet då. Iallafall det jag ha velat fått gjort dom här månaderna.
Nu är det bara den förbannade tatueringen kvar då. Det blir nog av runt december om jag inte gissat helt fel. Den har blivit uppskjuten ganska länge nu men jag ska ha den. Så är det bara. Har redan pratat med tatueraren om hur den ska se ut osv. Så nu är det bara pengarna som fattas! Nicenice..
Ni får tyvärr inte veta hur den ska se ut. Det är min lilla hemlighet.
Håller det hemligt också för att finns folk som efterapar en rätt hårt nu har jag märkt på senaste tiden. Irriterande som fan. Haha :p
Men ska dra nu. Ska på öppet hus på kristinegymnasiet för valet osv.
Pusshej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!