2010-11-07 ? 15:00:52

Inlägg 1047. ♥

Trött? Ah, lite så.
Söndagar ser precis likadana ut i mina ögon, lika långsamma och enformiga..
Ändå gillar jag dom lite, smygkärlek eller nåt måste det ju vara?
Det kan vara svårt att tro det ibland för jag är en ganska högljudd och sprallig person,
men jag gillar när det finns dagar då allting bara är lugnt och skönt. Då absolut ingenting händer och man kan passa på att ta hand om sig själv, vara lite ego så att säga.

Helgen har varit rätt lugn den också! Inga superfester som man gått på och dragit i sig två vinare och en platta öl sen spytt ur sig som en liten gris. Ni fattar grejen? Det har varit lugna gatan på den fronten också, somsagt.
Men jag har inget imot det. Har varit väldigt mycket "sup och rulla runt" fester här ett tag så jag tyckte det var mysigt att bara ta det lite halvlugnt iaf. Haha! 
Aja, nog snackat om den förbannade drycken alkohol. Hjälp.
Idag ska jag ha en mysig liten dag där jag bara bryr mig om endast mig och ingenting annat. Ska äta lite frukost nu (eftersom jag sov till två..) och sen gå och ta mig en lång och härlig dusch.
Vi hörs senare. Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!