2010-05-06 ? 22:00:26

21:56 - ÅH, HEMMA. ljuvliiigt.

nu är jag äntligen hemma igen efter en lång dag i bjursås :)
började med att jag och jonas stack ifrån skolan & jag solade i 19 minuter eller så.
så himla skönt och lite färg fick jag allt, ska definitivt fortsätta med det så jag blir lite brun innan skolavslutningen!
sen åkte vi hem till honom och chillade lite, coola som vi är.
och resten av tiden hängde vi väl vid körse och bara umgåtts med folket där. HÄ FINT HÄ.
hahaha, ibland är min humor från en annan planet för det där var inte alls roligt och ändå skrattar jag.

har precis duschat nu och det känns SÅ SKÖNT att vara hemma igen. är helt slut i både kroppen och huvudet, fysiskt.
och imorgon är det bara att tagga för att gå hela dagen och senare blir det troligtvis rättvik om allting går som jag lagt upp det. måste tjata till mig lite cash så att man inte går omkring som om man sålt smöret och tappat pengarna där uppe så att säga. är ju trots allt marknad och jag är verkligen aldrig där så lite pengar skulle sitta mer än fint!
nej nu är jag så himla trött så jag orkar verkligen inte blogga mer idag.
hoppas ni gillade min nya design också! jag kan dock inte se den nya designen här för uppdateringsgrejen på den här datorn är så seg att det hinner bli jul innan jag ser hur allting blev. kuken då.
men vi hörs när vi hörs. PUSSEN PÅ ER ALLA.
fast inte du din fule fan. die maddafakka, die die die. jag är så ond.

oj, söt bild. hehehe.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!