2010-05-02 ? 21:37:12

21:37 - oj vad knepigt allt kan bli..

yeah, vi gör det hela dan varje dag.
helgen har varit rätt så random. men valborg var helt awesome! 
-
även om det blev jävligt mycket bråk och sånt skit i slutändan men det är ju det som hör till.
just nu så sitter jag hemma och lyssnar på lite musik, har rätt så tråkigt.
valde datorn framför en toppenbra film som jag väldigt snart ska gå och se om jag orkar lyfta upp arslet och gå in till rummet.
VI HÖRES. hehe.

FET EDIT:
eh.. HEJ! haha jo.. jag gick ju och såg på den där filmen som jag så gärna ville se, då var klockan runt 5-6. sen somnade jag & nu är klockan halv tio och jag kunde inte publicera inlägget för att internet laggade ihop och jag sparade alltihopa i utkast.
men nu är jag här igen!
är väldigt trött och hungrig så jag ska inviga den nya filen vi har köpt hem. är tydligen hjortronbär i den? låter som en knepig smak men det är ju värt och testa.
ska nog göra det nu för magen överröstar snart tv:n i rummet brevid.

och såhär såg jag ut på valborg, för er som undrade, haha.
random bild som fasen men den får duga :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!