2010-05-16 ? 23:06:19

23:06 - livet är ett party!

tjo brudar och snubbar!
bloggningen är fortfarande rätt så kass men jag lever livet som aldrig förr och bloggen hinner jag helt enkelt inte med just nu. men nu har jag faktiskt tiden och orken att blogga lite så!
helgen har varit mycket mer än bara awesome, den har varit grym. är helt slut efter den här långhelgen som varit, knappt varit hemma utan bara levt livet med mina vänner som är dom bästa som finns!
varit grillkväll igår hos mikaela, det var väldigt roligt även om det hände mindre roliga saker ibland men det hör ju till det vet nog dom flesta nu. och idag har jag varit på konfirmation, sen stack jag och mikaela till anders och chillade lite där, senare drog vi vidare till donken och käkade med mina coola 2 för 1 kuponger som jag har där, hehe tjockt som fasen.
sen åkte vi till gamla goda bjursås och träffade på anders och lite annat folk. vi upptäckte också att pepsi och grillkrydda tillsammans luktar rutten fisk. FYFAN.
kom hem runt 9 tiden, tog mig en skön dusch och nu sitter jag här i badrock och flipprar på tangenterna som en galning!
känner mig inte direkt pepp på skolan imorgon heller, eftersom jag inte fick någon sovmorgon för att jag har kvarsittning PÅ GRUND AV min otroligt.. *pip ljud* lärare! fan vad chill.. nej nu ska jag ta och krypa ner. det kommer bli en lång vecka, för och inte tala om REGNIG..
poss heido.





massa random pics som är tagna under den här långhelgen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!