2010-05-20 ? 22:51:10

22:50 - ur en annan vinkel.


man lär sig med tiden att skita i vad andra tycker och tänker.
varför ens bry sig och sjunka ner till deras nivå?

jag tycker om hur jag ser ut och jag skäms inte för mina finnar.
eller att jag såg ut som en "ihoptorkad svamp med finnar" som någon person hade kommenterat förut.
jag har haft acne, det är inget att vara stolt över men det är heller inget jag kan göra nånting åt. stör ni er på hur jag ser ut, erat problem. i grund och botten bubblar det ändå av avundsjuka.
pusspuss fellas! ;)
Kommentarer
elin lind

du är så fin såå alexandra!

och du, på tal om acne! den där medicinen du snackade om förut som du har, hur får man tag på den och vad heter den?^^<3

2010-05-23 @ 20:58:36
URL: http://elinmliind.blogg.se/
elin lind

mähuhä okeeeej:-) vad jobbigt^^ nejdå, men den funkar?:-)<3

2010-05-23 @ 22:33:50
URL: http://elinmliind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!