2010-05-20 ? 22:42:35

22:30 - tiden går fort när man har roligt!

se på fan, jag bloggar faktiskt!
idag har dagen gått alldeles för långsamt, iallafall i skolan. man blev helt seg bara av att vistas i korridoren. blä.
men resten av dagen har varit väldigt kul faktiskt, men som alltid så är det lite småproblem.
och som alltid - så löser det sig tillslut. :)
sen har jag väl umgåtts med det vanliga folket, men mest med min bästa fanny.
och vid sex tiden åkte vi till grycksbo för att se på min lillayster + hela skolan när hon spelade upp sin cabaré hon gjort i skolan. dom var skitduktiga! och min lillasyster var så söt. det går väl i släkten.. höhö!
sen när allting var slut så öste det verkligen ner vattendroppar stora som golfbollar, så jag och fanny blev mer än bara blöta, vi blev dyngsura. så vi gick ner tills dansbanan vid tansvallen och glodde på svalor som flög härs och tvärs där inne där vi satt. sen fick vi urtråkigt så vi lärde oss spotta som riktiga män. haha!
så kom min mami och papi & hämtade oss, vi skjutsade hem fanny och hämtade min tvillingsyster i bjursås.
sen kom jag hem, tog mig en välbehövd dusch och nu sitter jag här med en fet handduk på huvudet och mår bara bra.
inte långt kvar till skolavslutningen heller. gud vad jag längtar!
men nu ska jag ta mig nåt och äta för magen säger kurrkurr, sen sova.

lite bilder från cabarén



1. söt lillasyster
2. ooh, fjortisarna samlade på scen!
var tvungen.. haha eviiil.
3. mina gamla lärare. saknar dom faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!