2010-05-17 ? 22:00:08

21:59 - du gör mig glad i kroppen när allting känns hemskt.

tja fakkas!
kom precis hem och är sjukt trött och sliteeen efter en väldigt bra dag med min älskade och bästa mejar.
och jag äger på att steka hamburgare. det är bara så :)

har även kollat på skolavslutningsklänningar idag, stackars lilla pojke som fick följa med mig som en svans i hälften av alla affärer. tyckte lite synd om honom faktiskt, men bara lite. hihi. blir nog att åka in till staden och köpa en utav dom nu i veckan, men jag har inte bestämt mig för vilken än.
lång. enkel. vit. rosett. ELLER halvkort. vit. blommig. spets.

sen vi åkte hem till honom runt fem tiden och chillade sönder och hade det mysigt.
tog bussen hem från honom runt åtta tiden. det var min dag det! nu ska jag dra mig.

PUSS.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!