2010-05-30 ? 21:27:15

21:26 - atm.

HEJ.
alltså gudarns, jag känner mig helt invalido slash nolifer.
idag har jag setat här, setat här, setat här och kan ni gissa vad mer?!
setat här.

helt mongotråkigt har jag haft hela långa dagen, och allt på grund av min jäkla förkylning som nu
(tack till alla gudarna i himlen, jesus och alla vad fan dom nu heter) är så gott som borta.
blir nog skola för mig imorgon iallafall, även om jag tvivlade på det väldigt mycket i morse då jag inte alls kände mig på topp. hade en vidrig natt också. füfaen!
halsen är väl inte precis som den ska än men febern är helt väck och huvudvärken känner jag knappt av om jag inte koncentrerar mig jättemycket. då kanske jag känner av något dunkelidunk.

men jag undrar än vad fasen som har hänt med min handled. den är helt cepe. gör skitont så fort jag vrider på den och ja, den är rent allmänt helt störd.

råkade smitta min baby igår när jag träffade honom också. haha, hoppsan..
vet att du kommer läsa det här, men du kommer inte kommentera för det gör du aldrig.
FÖRLÅT MIG ÄLSKLING.


minminmin och ingen annans. SO, FUCK YOU ALL MADDAFAKKAS.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!