2010-05-23 ? 20:43:35

20:43 - konfirmationsavslut idag.

TJENARE DÄR VA.
om man kunde få pris i den sämsta bloggningen i världshistorien,
skulle jag nog vinna med fotbollslängder.
haha.
gårdagen var galet rolig och händelserik.. kan man ju lungt säga. fy på mig typ.
den slutade väl kanske inte så himla bra men tillsist så blev det mesta helt okej igen. för dom flesta.
och idag vaknade jag upp hos mikaela, klockan åtta.
det var inte roligt kan jag lova! sen fick vi skynda oss lite halvt till bussen som var försenad och det öste ner ute.
kändes ju.. roligt.

så var vi på konfirmationsavslutning i två timmar kanske,
och nu är det slut på ALLTING.
gud vad skönt det är att ha det gjort, och det var nog värt det också för jag fick ju lite presenter för all mödan
ett halsband med ett guldkors på och 1450 kronor av min mormor, min farbror och kim & mina föräldrar gemensamt.
så nu ska det shoppas loss i veckan, men mest till skolavslutningen för i år ska allt vara perfekt.
men nu ska jag kila och äta litegrann! vi hörs när vi hörs, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!