2010-05-14 ? 14:15:14

14:15 - OMG

tjänna!
herrejisses vad längesen det var jag bloggade sist men jag har varit upptagen med allt och alla.
skolan är en ren pest och min fritid är fullpackad gånger tusen!
har lekt med fanny nästan varje dag i två veckors tid och jag leker med henne idag också faktiskt, haha.
fast just nu så duschar hon så jag passade på att sätta mig här en stund.
efter hon är klar så ska vi göra oss i ordning och dra oss till bjursås hade vi tänkt, vi kanske hamnar någon annanstans också men det visar väl sig helt enkelt!
fett peppelipepp på att busa runt lite också på mitt vis. ni får väl klura bäst fan ni vill på resten ;)
nu ska jag dra mig, kan tyvärr inte säga när jag bloggar igen
idag. imorgon. en vecka. ett år. WHO KNOWS.
heido!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!