2010-05-25 ? 09:49:57

09:49 - kanske är värt och läsa, kanske inte.

när ska ni lära er att man inte alltid kan få som man vill?
livet är orättvist. det vet jag mycket väl om och har gjort väldigt länge.
det är inte speciellt svårt att förstå heller, så varför kan inte ni bara inse att livet faktiskt suger ibland.
sitt inte och grina över något som inte är värt att grina över.
 det hjälper inte att gråta även om det kan kännas skönt efteråt så är det ju ändå lika jävligt när tårarna torkat igen?
ligg inte och rulla runt i samma gamla skit dagarna i ända. tänk inte på just den saken som får er att må som dåligast, skjut bara undan tanken och tänk på det positiva. det finns alltid något positivt även om man inte tror det just då. ta tag i skiten i stället så slipper ni det där sen.
jag vet hur det är. det gör säkert några av er som läser också.
och jag vet att vill man få något gjort så måste man göra det på egen hand och det går inte att undvika oundvikliga saker. det säger ju sig självt! 
nu måste jag jobba vidare. sitter nämligen i skolan och började helt random störa mig på alla som mår dåligt hitan och ditan. 
även om jag själv gör det ibland så tycker jag helt enkelt inte att det är värt det. dubbelmoral? kanske det. men jag tycker inte att ni ska slösa bort eran viktiga tid på något så onödigt! gör inte som jag gjorde. 
se framåt, gå vidare. det blir alltid bäst så, även om det kan vara svårt ibland. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!